Stuurman, mijn administratiekantoor in Zeist

Als bloemist maak ik lange dagen. Vaak ben ik ’s morgens op de veiling te vinden om vervolgens een dag in de winkel door te brengen. Na sluitingstijd maak ik mijn rondes om alle bestellingen af te leveren. Door die lange dagen heb ik weinig tijd over voor andere dingen, en al helemaal niet voor mijn administratie. Ik ben daarom erg gelukkig met mijn administratiekantoor in Zeist. Stuurman administratieve dienstverlening levert mij alle diensten die ik nodig heb als kleine ondernemer en daarmee neemt dit administratiekantoor in Zeist mij enorm veel werk uit handen.

Wat mijn administratiekantoor in Zeist voor mij doet

Ik heb een aantal zaken aan mijn administratiekantoor in Zeist uitbesteed. Zo hoef ik me vrij weinig bezig te houden met:

  • De boekhouding
  • Btw aangifte
  • Jaarlijkse belastingzaken
  • Salarisadministratie
  • Sadienstverlening

En daarnaast geeft Stuurman mij ook regelmatig advies en ondersteuning op andere fronten. Het ontzorgt mij echt en dat vind ik fijn, want in de hectiek van de dag vergeet je vaak gewoon dingen. Zo vind ik het heel prettig om zeker te weten dat mijn personeel tijdig wordt betaald. Ik heb dan wel niet veel mensen in mijn winkel lopen, maar het zijn wel erg gewaardeerde krachten en die bieden meerwaarde als ze gemotiveerd hun werk doen. Vergeet ik een keer de salarissen uit te betalen, dan is dat niet netjes en dat vind ik respectloos naar mijn personeel toe. Met mijn administratiekantoor in Zeist ben ik er zeker van dat de salarisadministratie altijd klopt en altijd op tijd wordt uitgevoerd. Daarnaast is mijn administratiekantoor in Zeist ook mijn steun en toeverlaat als het op belasting aankomt. Ik ben daar heel eerlijk in, ik heb er gewoon geen verstand van en, om écht heel eerlijk te zijn, heb ik er ook niet zo heel veel behoefte aan om er wel verstand van te krijgen. Ik heb met Stuurman heel duidelijk afgesproken welke zaken zij op zich nemen en daar zijn ze heel flexibel in. Is er wat, dan kan ik altijd even bellen, ook in de avonduren. Er is altijd begrip voor mijn situatie en het feit dat ik lastig dit soort dingen kan bespreken tijdens kantooruren. Is het echt nodig om af te spreken, dan rijd ik na mijn bestellingsronde even langs, of maak ik een afspraak bij mij thuis en dan nemen we alles door. Stuurman is dan altijd heel mooi voorbereid en zo kunnen we snel en efficiënt door alles heen wandelen en door de rust begrijp ik het meer. Het maakt daarbij overigens niet uit dat ik niet met mijn zaak in Zeist zit. Stuurman is dan wel een administratiekantoor in Zeist, maar opereert landelijk.

Mijn selectiecriteria

Ik heb Stuurman puur uitgezocht op een aantal zaken. Zo kan ik alles wat ik wil uitbesteden aan hen uitbesteden, zijn ze zeer flexibel, iets wat ik van te voren met ze heb besproken. In het begin heb ik ze ingehuurd op uurbasis, omdat ik toch eerst wilde weten wat voor vlees ik in de kuip had, maar al snel bleek dat we niet alleen een goede klik hadden. We begrepen elkaar echt en, wat ik echt heel erg prettig vind, dit administratiekantoor in Zeist werkt heel proactief. Ze denken mee over zaken en kijken waar er winst valt te behalen of besparingen mogelijk zijn. Ze zijn volledig op de hoogte van de belastingwetgeving en ik kan dus met een gerust hart al mijn belastingzaken door hen laten uitvoeren. Verder vind ik het een uitkomst dat we dit alles hebben kunnen afspreken met een abonnement op maandbasis. Vaste kosten diensten en vaste kosten. Beter kan ik het niet hebben.

Reageren is niet mogelijk